WwW.HaYs.MaM9.CoM

بسـ،ـم،ـ الـلـه الرحـم،ـن الرحـيـ،ـم،ـ

منتديات هـيــ^_^ــس ترحب بكمـ
انتا هنا في عالم المهيساتيه اوعى تكشر
هنا احلى لمه لاحلى تهيس في الدنيا ا
هيس تعيش كويس
فكر جديد للتهيس

لمراسلة الادارة
tmalem3ak@yahoo.com
WwW.HaYs.MaM9.CoM

بسـ،ـم،ـ الـلـه الرحـم،ـن الرحـيـ،ـم،ـ

منتديات هـيــ^_^ــس ترحب بكمـ
انتا هنا في عالم المهيساتيه اوعى تكشر
هنا احلى لمه لاحلى تهيس في الدنيا ا
هيس تعيش كويس
فكر جديد للتهيس

لمراسلة الادارة
tmalem3ak@yahoo.com
WwW.HaYs.MaM9.CoM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

WwW.HaYs.MaM9.CoM

** هـيــ^_^ــــس تـعـيـش كـويـس**

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب

TIMO
NOUR_L0VE
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Empty
مُساهمةموضوع: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2008 6:38 pm

((( الحـــــــــــــــــب)))

!ّ عندما تتحول حياة الفرد منا اللى صحراء جرداء.....
وعندما تجف مشاعرنا وتتحول اللى أغصان يابسه.....
يتوق قلب كل منا اللى الحب....الحب الذى يروى هذه المشاعر فيعيد الى أوراقها الخضره ويبدل صحرائها اللى بساتين مزهره ورياض غناء......
انه الحب......الحب بمعناه السامى ....(حب الحبيب)،(حب الابن)،(حب الام)،(حب الاب)،(حب الوطن)،(حب الخير وحب الناس).........
هذه الكلمه السحريه التى تذيب احجار القلوب ،وتنبت الزهور اليافعه فى صخور المشاعر الصلده....
انها الزهور التى ينشدها كل منا فى لحظات اليأس،وفى لحظات الغضب والكراهيه،،،،فتشيع عبيرها الفواح فى ثناينا،وتعيد الخضره اللى قلوبنا،والربيع اللى كهولنا،والامل اللى حياتنا......
ان الحب بمعناه الكبير وبالابتعاد عن الانانيه والرغبات والشهوات لهو اعظم شئ خلقه الله سبحانه وتعالى فى هذه الحياه....
وفى هذا الزمان الذى طغت فيه الاطماع الماديه والانانيه الفرديه .....
نحن نحتاج لمن يسمو بمشاعرنا ،،،، نحتاج لهذا النوع من الحــــــــــــــــــــــــــــب.....
نحتاج لزهور نستنشق عبيرها فتحرك مشاعرنا وترقق عواطفنا..............

...................(اننا جميعا كل فرد فى هذه الحياه يحتاج لهذا النوع من الحـــــــــــــب)................
NOUR_L0VE
•-«[ مـشــرفـــه ]»-•
•-«[ مـشــرفـــه ]»-•
NOUR_L0VE

انثى

دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2008 6:45 pm

يخربيت كلامك الح يا واد اثرت فى مشاعرى كدا نا هعيط بس بجد تسلم يدك برنس يا عسل
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2008 7:03 pm

شكرا لذوققك ومرورك يا نور بجد انتى اللى عثل مع انى حاسس انك مفهمتيش حاجه من اللى انا كتبتو اصلا انتى لسه نونو :affraid:
TIMO
•-«[ A d M ! N ]»-•
•-«[  A d M ! N  ]»-•
TIMO

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2008 7:31 pm

جامد يا معلم تسلم ايدك ومنور المنتدى يا جو نتمنى منك اكثر مجود ... ومبروك الاشراف يا كبير
https://hays.mam9.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2008 7:34 pm

شكرا لمرورك تيمو يا كميل :cheers:
LOST
•-«[ مــراقــبــه آداريــة ]»-•
LOST

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالأربعاء يونيو 10, 2009 9:48 am

مش هينفع نقول راينا طبعا بعد اللى انت قولته بس عامه رايى من رايك وهستلف منك الجملة دى بعد اذنك Cool
@...ان الحب بمعناه الكبير وبالابتعاد عن الانانيه والرغبات والشهوات لهو اعظم شئ خلقه الله سبحانه وتعالى فى هذه الحياه....@
lonely girl
•-«[ عضـو عامل مشاكل ]»-•
•-«[ عضـو عامل مشاكل ]»-•
lonely girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالأربعاء يونيو 10, 2009 1:46 pm

الحب ده وهم كبييييييييييييييييييييير
M7MD 7AMD
==> AdM!N S!Te <==
==> AdM!N S!Te
M7MD 7AMD

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالخميس يونيو 11, 2009 8:06 pm

الحب مش وهم وعمره ما كان كدا واللى يقول كدا يبقا عمره محب قبل كدا

ومش لاقى حب اساسا الانسان اللى عايش من غير حب يبقا مش عايش اساسا

بيبقا ميت جوا نفسه ..دا رأي انا

تحياتى

Mariem Noor
•-«[ عضـو نشيـط ]»-•
•-«[ عضـو نشيـط ]»-•
Mariem Noor

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب   دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 16, 2009 3:48 pm

انا معاك ياM7MD 7AMD

فعلا بيبقا ميت جوا نفسه

لان الحب مش وهم وعمره ما كان كدا

تسلم

دا رأى انا فى الحب........ الموضوع مفتوح موش عاوز ردود عاوز رأيكو انتو فى الحــــب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-